پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2340 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
کرمانشاه میزبان ۱۰ میلیون گردشگر
شناسه : 3469

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری رویداد گردشگری روستایی ۲۰۲۰  اظهار کرد: برآورد ما این است که در سال برگزاری رویداد، ممکن است حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون گردشگر وارد استان شوند که باید برای پذیرایی از آنها مهیا شویم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه امروز شورای برنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری رویداد گردشگری روستایی ۲۰۲۰  اظهار کرد: برآورد ما این است که در سال برگزاری رویداد، ممکن است حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون گردشگر وارد استان شوند که باید برای پذیرایی از آنها مهیا شویم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان به میزبانی استان در رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ اشاره کرد و افزود: بودجه امسال استان باید با محوریت گردشگری هزینه شود.

وی افزود: تمام فرمانداران و دستگاه های اجرایی مکلفند امسال زیرساخت های لازم را در روستاهای هدف گردشگری این رویداد فراهم کنند.

سالاری از این رویداد به عنوان منبع درآمدی سرشار برای مردم استان یاد کرد و افزود: اگر این اتفاق به نحو شایسته در استان رخ دهد، عواید آن سر سفره مردم استان می آید و این رویداد می تواند تمام فضاهای کسب درآمد گردشگری استان را به حرکت درآورد.

سالاری یادآور شد: این اتفاق خوشایند به خودی خود نمی افتد و باید از هم اکنون همه چیز را برای برگزاری مناسب این رویداد آماده کنیم.

وی افزود: برآورد ما این است امکان دارد حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون گردشگر در سال برگزاری این رویداد وارد استان شوند و این تعداد خدمات مناسب می خواهند و باید با سرعت بیشتری خود را مهیای میزبانی از این مهمانان کنیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گردشگری را یکی از کلیدهای توسعه استان عنوان کرد وافزود: با بهره گیری از این ظرفیت به راحتی می توان بر مشکل بیکاری استان غلبه کرد.

وی افزود: با مدیریت و برنامه ریزی درست در حوزه گردشگری به راحتی می توان چرخ اقتصاد استان و زندگی مردم را چرخاند و استفاده از این ظرفیت بسیار زودبازده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.