جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
مبارزه با فساد را خود آغاز کنیم
شناسه : 3197

اگر در هتل یا رستوان بیش از مقدار شکری که در خانه استفاده می‌کنی در شیر یا چای بریزی معنایش این است که تو قابلیت فساد داری.     اگر در رستوان یا اماکن عمومی بیش از حد لازم از دستمال کاغذی یا صابون یا عطر آن استفاده کنی، به معنای آن است که اگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر در هتل یا رستوان بیش از مقدار شکری که در خانه استفاده می‌کنی در شیر یا چای بریزی معنایش این است که تو قابلیت فساد داری.

 
 
اگر در رستوان یا اماکن عمومی بیش از حد لازم از دستمال کاغذی یا صابون یا عطر آن استفاده کنی، به معنای آن است که اگر فرصتی برای اختلاس پیدا کنی دریغ نخواهی کرد.
 
اگر در گردش یا در بوفه‌ بیش از مقدار نیازت غذا سفارش می‌دهی تنها به خاطر آن که شخص دیگری پولش را حساب خواهد کرد، به معنای آن است که اگر فرصتی برای خوردن بیت‌المال بیابی رحم نخواهی کرد.
 
اگر در صف معمولاً می‌خواهی از مردم جلو بزنی این امکان در تو وجود دارد که برای رسیدن به قدرت بر شانه‌ی دیگران سوار شوی. 
 
اگر فکر می‌کنی چیزی را که در خیابان پیدا می‌کنی حق توست پس نشانه‌های دزدی در تو وجود دارد.  
 
اگر عادتاً به نام فامیلی بیش از نام کوچک توجه می‌کنی بدان که نژادپرست هستی و احتمال دارد تنها به خاطر اصل و نسب‌ افرادی به آنان کمک کنی هم‌چنین است وقتی افراد برایت مهم باشند نه افکار و دستاوردها. 
 
اگر بی‌توجه از کنار علائم رانندگی می‌گذری این ظرفیت در تو وجود دارد که هر نوع تجاوزی را مرتکب شوی اگر چه به کشتن بی‌گناهان منجر شود.
 
اگر این نوشته را می‌خوانی و از خود می‌پرسی آیا پرداختن به این مسائل ضرورت دارد پس تو منافع شخصی خود را بر کشف دردهای جامعه ترجیح می‌دهی.
 
مبارزه با فساد را خود آغاز کنیم!
 
منبع : اصلاح وب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.